Nem először szerepel a Schweppes az ÉnTerem étlapján, ennek oka pedig egyszerű: LaChapelle, Uma Thurman és a nyúlbéla újságíró után megint valami teljesen furát kapunk. Mert ami különönösen szimpatikus (nekem): ahogy korábban is, első ránézésre nem nagyon kapcsolódik az egész az italhoz. De ahogy a kampány halad, mindenkinek csak összeáll a kép, sőt. A David LaChapelle-el készült reklámban elsősorban az agyondolgozott képi világ fogott meg, a mostani Facebook-alkalmazásban viszont inkább a vezérötlet, ami az önelégült, kicsit kordagyuribácsis sármőr köré épült. Az alkalmazás a vállalat új online stratégiája alapján született, a holland Red Urban digitális ügynökséggel dolgoztak együtt a koncepció fejlesztésében és megvalósításában.
Az áthallásos Schweppes Appeal kampányban Uma után egy fura "celebhez" nyúltak: a shy guyok /girlök/ Guy Gadbois-tól okulhatnak a csábítás fortélyairól. A felesleges körbeírások helyett beszéljen az alábbi videó: